Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Brand Meaning Management

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Brand Meaning Management Deborah MacInnis
Libristo kód: 09212903
Nakladatelství Emerald Publishing Limited, května 2015
Noted authors discuss how and why consumers identify with and become attached to brands and the chal... Celý popis
? points 569 b
5 691
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-14 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Eagle of Spinalonga Nike Azoros / Brožovaná
common.buy 382
Colemans The Knife Glenn Rogers / Pevná
common.buy 861
Des Meeres und der Liebe Wellen Franz Grillparzer / Pevná
common.buy 1 015
Christianity Without the Crap Ian Grant Spong / Brožovaná
common.buy 622

Noted authors discuss how and why consumers identify with and become attached to brands and the challenges marketers face in creating and sustaining these states. Other meaning makers (e.g., celebrities, culture, consumers themselves) can facilitate or detract from the brand meanings marketers aim to create.

Informace o knize

Plný název Brand Meaning Management
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2015
Počet stran 344
EAN 9781784419325
ISBN 178441932X
Libristo kód 09212903
Nakladatelství Emerald Publishing Limited
Váha 634
Rozměry 159 x 239 x 33
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet