Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Brand Psychology

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Brand Psychology Jonathan Gabay
Libristo kód: 10916131
Nakladatelství Kogan Page Ltd, března 2016
Why do we trust some brands more than others? How important is integrity for a brand's survival? How... Celý popis
? points 392 b
3 920
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Ceremonies T.E.D. KLEIN / Brožovaná
common.buy 596
Brand Psychology Jonathan Gabay / Brožovaná
common.buy 1 286
Getting Even Sarah Rayner / Brožovaná
common.buy 478
Muñeca de trapo JUAN CARLOS MARTIN RAMOS / Pevná
common.buy 247
Assessment of Research Needs for Wind Turbine Rotor Materials Technology Committee on Assessment of Research Needs for Wind Turbine Rotor Materials Technology / Brožovaná
common.buy 1 321
Alpine Plant Life Christian Körner / Pevná
common.buy 3 094
Herzflimmern Louis Malle / DVD
common.buy 619
First Guide to Butterflies Amy Bartlett Wright / Brožovaná
common.buy 254
Grundlagen und Institutionen der Waldorfpadagogik Alisa Mareen Stork / Brožovaná
common.buy 1 004
English Language Teaching in Its Social Context Christopher N. Candlin / Brožovaná
common.buy 1 914
Ezra Pound's Fascist Propaganda, 1935-45 Matthew Feldman / Pevná
common.buy 1 681
Methods in Social Epidemiology 2e J. Michael Oakes / Brožovaná
common.buy 3 668

Why do we trust some brands more than others? How important is integrity for a brand's survival? How can brand confidence be rebuilt during a crisis? Using both new and classic insights from social psychology, cognitive psychology and neuroscience, Brand Psychology reveals the hidden processes behind why certain brands command our loyalty, trust and - most importantly - disposable income. Reputation management authority Jonathan Gabay takes readers on a tour of the corporate, political, and personal brands whose understanding of consumer psychology has either built or broken them. Suitable for marketing, branding and PR professionals, reputation management specialists and students, Brand Psychology takes examples from e-cigarette legislation, the iPhone 5S's fingerprint ID technology, Barclays' branded bikes and the London 2012 Olympics, Miley Cyrus and the UK National Health Service's big data to reveal how to build a meaningful brand that resonates with the public.

Informace o knize

Plný název Brand Psychology
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2016
Počet stran 440
EAN 9780749479107
ISBN 9780749479107
Libristo kód 10916131
Nakladatelství Kogan Page Ltd
Váha 806
Rozměry 164 x 240 x 28
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet