Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Brand Society

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Brand Society Martin Kornberger
Libristo kód: 04094714
Nakladatelství Cambridge University Press, ledna 2010
Brands are a fait accompli: they represent a mountain range of evidence in search of a theory. They... Celý popis
? points 135 b
1 353
Skladem u dodavatele Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
365 Bedtime Stories and Rhymes Cottage Door Press / Pevná
common.buy 385
TOP
Japan, The Cookbook Nancy Singleton Hachisu / Pevná
common.buy 1 054
TOP
Anatomy Trains Thomas W. Myers / Brožovaná
common.buy 1 897
TOP
Mermaid Tarot Leeza Robertson / Karty
common.buy 748
TOP
Mastering Pizza Marc Vetri / Pevná
common.buy 617
TOP
MADK, Vol. 2 Ryo Suzuri / Brožovaná
common.buy 258
TOP
The Complete Art of Fullmetal Alchemist Hiromu Arakawa / Pevná
common.buy 698
TOP
Ultimate Guide to Dropshipping Andrew Youderian / Brožovaná
common.buy 298
TOP
Daughter of the Siren Queen Tricia Levenseller / Brožovaná
common.buy 241
15-Minute Watercolor Masterpieces Anna Kolyadich / Brožovaná
common.buy 471
The Pyrenean Haute Route Tom Martens / Brožovaná
common.buy 516
Připravujeme
Python Crash Course Eric Matthes / Brožovaná
common.buy 1 157
Hamburger America George Motz / Brožovaná
common.buy 557

Brands are a fait accompli: they represent a mountain range of evidence in search of a theory. They are much exploited, but little explored. In this book, Martin Kornberger sets out to rectify the ratio between exploiting and exploring through sketching out a theory of the Brand Society. Most attempts to explain the role of brands focus on brands either as marketing and management tools (business perspective) or a symptoms of consumerism (sociological perspective). Brand Society combines these perspectives to show how brands have the power to transform both the organizations that develop them and the lifestyles of the individuals who consume them. This holistic approach shows how brands function as a medium between producers and consumers in a way that is rapidly transforming our economy and society. That's the bottom line of the Brand Society: brands are a new way of organizing production and managing consumption. Using an array of practical case studies from a diverse set of organizations, this book provides a fascinating account of the way in which brands influence the lives of individuals and the organizations they work in.

Informace o knize

Plný název Brand Society
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 330
EAN 9780521726900
ISBN 0521726905
Libristo kód 04094714
Nakladatelství Cambridge University Press
Váha 574
Rozměry 162 x 246 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet