Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Brand Vision

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Brand Vision Taylor
Libristo kód: 04080984
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, prosince 2006
David Taylor's third book lifts the lid on why so many brand visioning projects end in failure: an o... Celý popis
? points 120 b
1 198
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


David Taylor's third book lifts the lid on why so many brand visioning projects end in failure: an overly theoretical and complex approach he calls 'strategy tourism'. By contrast, his straightforward, no-nonsense programme will ensure that you end up with an inspiring vision and a hands-on action plan to drive growth. Designed in a highly practical format, brandvision shows how to lead your team on a step-by-step 'visioning journey' that builds engagement, energy and alignment. Powerful tips, tools and tricks help you start applying the principles to your business today: * Searching for true insight: creating a springboard for visioning by using different 'insight catalysts' that cover consumers, markets and competition * The visioning journey: creating a compelling brand purpose, a big idea and a rallying call; combining product 'sausage' and emotional 'sizzle' * Test-driving the vision: bringing the vision to life by exploring it within your business and with consumers * Brand-led business: translating the vision into a business building mix that covers 'hero product' innovation, communication and internal engagement Thought-provoking and irreverent, brandvision demonstrates all the dos and don'ts of brand visioning with many stories of success (and screw-ups) including T-Mobile, Dove, Porsche, Absolut and James Bond. It is an invaluable toolkit for anyone interested in rethinking a brand vision - whatever its shape or size.

Informace o knize

Plný název Brand Vision
Autor Taylor
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2006
Počet stran 286
EAN 9780470028353
ISBN 0470028351
Libristo kód 04080984
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 716
Rozměry 191 x 241 x 21
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet