Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Branded Customer Service: The New Competitive Edge

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Branded Customer Service: The New Competitive Edge Paul Stewart
Libristo kód: 06505137
Nakladatelství Berrett-Koehler, září 2006
Suggests a step for marketing specialists who have realized that significant brand equity is built n... Celý popis
? points 54 b
537
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


Suggests a step for marketing specialists who have realized that significant brand equity is built not just through advertising and public relations efforts. This book states that an integrated brand needs to be lived and expressed through every aspect of the brand's organisational culture, especially the human exchange of customer service.

Informace o knize

Plný název Branded Customer Service: The New Competitive Edge
Autor Paul Stewart
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2006
Počet stran 264
EAN 9781576754047
ISBN 9781576754047
Libristo kód 06505137
Nakladatelství Berrett-Koehler
Váha 388
Rozměry 228 x 151 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


Oxford Handbook of Organized Crime Letizia Paoli / Brožovaná
common.buy 1 747
Learning Languages, Learning Life Skills Riitta Jaatinen / Pevná
common.buy 3 313
Latin Literature Gian Biagio Conte / Brožovaná
common.buy 1 652

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet