Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Branded

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Branded Alissa Quart
Libristo kód: 04859558
Nakladatelství Cornerstone, května 2003
Corporations spend billions of dollars annually to woo teen and pre-teen consumers. Over the last 5-... Celý popis
? points 49 b
494
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 17-26 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Advanced Vocal Technique Dena Hutchinson / Brožovaná
common.buy 562
Připravujeme
Modern Livestock & Poultry Production James R. Gillespie / Pevná
common.buy 4 043
Dessert of the Day Kim Laidlaw / Pevná
common.buy 799
Koren Talmud Bavli Adin Steinsaltz / Pevná
common.buy 1 336
Horse in the City Clay McShane / Pevná
common.buy 1 916
Die fröhliche Querflöte. Bd.2 Gefion Landgraf / Brožovaná
common.buy 829
Dancing Cultures Helene Neveu Kringelbach / Brožovaná
common.buy 1 123
Worst Wedding Ever Chris Chibnall / Brožovaná
common.buy 487
Death and Dollars / Brožovaná
common.buy 1 124
Conversion, Identity, and Power A. Sue Russell / Brožovaná
common.buy 2 292
At Home with the Presidents Juddi Morris / Brožovaná
common.buy 389
From Aristotle to Augustine / Brožovaná
common.buy 1 550
Hitler Laughing William Grange / Brožovaná
common.buy 1 841
Danger-to-Self-or-Others Exception to Confidentiality C. Emmanuel Ahia / Brožovaná
common.buy 1 123
Polarization Engineering for LCD Projection Michael Robinson / Pevná
common.buy 4 445

Corporations spend billions of dollars annually to woo teen and pre-teen consumers. Over the last 5-10 years, the research of these groups and their behaviour has become very focused on exactly how best to part them (or their parents) with their money. Alissa Quart takes the reader into the disturbing world of teen marketing, showing how they are taught to market to each other and where adults build careers out of insinuating their way into 'friendships' with teens in order to monitor what they wear, eat, listen to and talk about with each other. This compelling book looks into the way teens succumb to peer pressure and the constant commercial battering and the young people who fight back, who turn the tables on the cock-sure mega-corporations who so cynically strive to crack the codes of teen cool. These kids prove it isn't necessary to give in to branding, but it is a drop in the water when an entire generation is being raised to consume.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet