Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Branding for the Public Sector - Creating, Building and Managing Brands People Will Value

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Branding for the Public Sector - Creating, Building and Managing Brands People Will Value Paul Temporal
Libristo kód: 01994985
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, listopadu 2014
From government programs to non-profit organisations to global NGOs, organisations in the public sec... Celý popis
? points 91 b
910
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
To Kill a Mockingbird Harper Lee / Brožovaná
common.buy 213
TOP
Photography as Meditation Torsten Andreas Hoffmann / Brožovaná
common.buy 924
Necronomnomnom Mike Slater / Pevná
common.buy 633
Shadow Wave Robert Muchamore / Brožovaná
common.buy 223
Beyond A2+ Student's Book Pack Robert Campbell / Pevná
common.buy 492
Stars in Dior Florence Muller / Pevná
common.buy 1 258
Brand the Change ANNE MILTENBURG / Brožovaná
common.buy 892
Bee Venom Therapy / Brožovaná
common.buy 284
Handbook of Children's Rights Martin D Ruck / Brožovaná
common.buy 4 871
Märchen für Winter und Weihnacht Brunhilde Noffke / Pevná
common.buy 226
Cardioprotection Derek J. Hausenloy / Brožovaná
common.buy 1 219
Activities for Successful Spelling Philomena Ott / Brožovaná
common.buy 2 645
Choose Happiness: Steve Wetton / Brožovaná
common.buy 415
100 Poems that everyone should read Davies Guttmann / Brožovaná
common.buy 978

From government programs to non-profit organisations to global NGOs, organisations in the public sector are increasingly turning to branding strategies employed by for-profit companies to develop their images. Image is everything, particularly in the developing world in which many public-sector groups operate. Consequently, the public sector is the next big growth area in branding, but few books address branding strategy specific for this sector. Branding for the Public Sector fills this gap with powerful and effective branding strategies backed by case studies and examples. Author Paul Temporal covers branding architecture, brand vision, market research, brand perception, brand engagement, brand communication, managing brand change, and much more. Additionally, he covers the future of public sector branding and how organisations in the public sector may be a key driver of economic growth and prosperity through the twenty-first century. Branding for the Public Sector offers expert guidance for managers and leaders who want to build powerful, influential brands in the public sector.

Informace o knize

Plný název Branding for the Public Sector - Creating, Building and Managing Brands People Will Value
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2014
Počet stran 288
EAN 9781118756317
ISBN 1118756312
Libristo kód 01994985
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 550
Rozměry 231 x 159 x 20
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet