Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Brands, Competition Law and IP

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Brands, Competition Law and IP Deven R. Desai
Libristo kód: 09229267
Nakladatelství Cambridge University Press, července 2015
Brands and brand management have become a central feature of the modern economy and a staple of busi... Celý popis
? points 380 b
3 804
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Corita Kent and the Language of Pop Susan Dackerman / Brožovaná
common.buy 1 115
Competition Law Ioannis Lianos / Brožovaná
common.buy 2 559
Introduction to Competition Law Angus Johnston / Brožovaná
common.buy 1 611
Připravujeme
Believing in Britain Ian C. Bradley / Brožovaná
common.buy 411
Babafatanie und die Zauberkrumel Tante Gundi / Brožovaná
common.buy 448
Deep Maps and Spatial Narratives David J. Bodenhamer / Brožovaná
common.buy 871
Charged Classroom Judith L. Pace / Pevná
common.buy 5 172
Book of Languages Mick Webb / Brožovaná
common.buy 349
African Underclass Andrew Burton / Brožovaná
common.buy 822
Start-Up History: Homes Jane Bingham / Pevná
common.buy 417

Brands and brand management have become a central feature of the modern economy and a staple of business theory and business practice. Contrary to the law's conception of trademarks, brands are used to indicate far more than source and/or quality. This volume begins the process of broadening the legal understanding of brands by explaining what brands are and how they function, how trademark and antitrust/competition law have misunderstood brands, and the implications of continuing to ignore the role brands play in business competition. This is the first book to engage with the topic from an interdisciplinary perspective, hence it will be a must-have for all those interested in the phenomenon of brands and how their function is recognized by the legal system. The book integrates both a competition and an intellectual property law dimension and explores the regulatory environment and case law in both Europe and the United States.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet