Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Business and Service Telephone Conversations

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Business and Service Telephone Conversations Cecilia Varcasia
Libristo kód: 01339432
Nakladatelství PALGRAVE MACMILLAN, října 2013
This book systematically investigates the sequential deployment of responses to requests in telephon... Celý popis
? points 154 b
1 542
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
National Geographic Kids Readers: Dolphins Melissa Stewart / Brožovaná
common.buy 151
TOP
Akira Volume 1 Katsuhiro Otomo / Brožovaná
common.buy 511
TOP
Science of Ice Cream C Clarke / Pevná
common.buy 871
First Thousand Words in Italian Heather Amery / Brožovaná
common.buy 220
Origin Jennifer Armentrout / Brožovaná
common.buy 245
Message of Hope from the Angels Lorna Byrne / Brožovaná
common.buy 298
Basics of Understanding Financial Statements Mariusz Skonieczny / Brožovaná
common.buy 508
P. T. Barnum A. H. Saxon / Brožovaná
common.buy 990
Essential Telephoning in English Student's book Barbara Garside / Brožovaná
common.buy 1 350
Výprodej
Essential Telephoning in English Teacher's book Barbara Garside / Brožovaná
common.buy 664
Ready Set Novel! A Workbook Chris Baty / Brožovaná
common.buy 395
Achieve IELTS 1 Workbook + CD Caroline Cushen / Brožovaná
common.buy 946
Clausewitz and German Idealism Lorne William Bentley / Brožovaná
common.buy 615

This book systematically investigates the sequential deployment of responses to requests in telephone service encounters in British English, German and Italian. Varcasia describes and defines conversational strategies used by speakers of the three languages when responding to requests, considering the different response formats and their grammatical configuration. Chapters are organised according to the structural complexity in the responses and explore the different practices of turn-construction. This cross-cultural comparison recognises the similarities and differences in the preference for response format and reveals that speakers in all three languages oriented to the same expectations of detailed responses involving extended conversation rather than short responses that provided only the requested information. This book will appeal to scholars of linguistics and communication studies as well as having practical implications for the training of staff and call-centre operators.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet