Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Business History of the Swatch Group

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Business History of the Swatch Group Pierre-Yves Donze
Libristo kód: 04771674
Nakladatelství PALGRAVE MACMILLAN, dubna 2014
While it was declining at the beginnings of the 1980s, the Swiss watch industry effortlessly dominat... Celý popis
? points 480 b
4 798
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Necronomicon Donald Tyson / Brožovaná
common.buy 597
TOP
The Necronomicon H. P. Lovecraft / Brožovaná
common.buy 670
God's Blueprint Christopher Knight / Brožovaná
common.buy 463
Judge Dredd: The Cursed Earth SYLVESTER PEER / Hra
common.buy 1 040
Air Rifle Hunting J Darling / Pevná
common.buy 574
To Broadway, To Life! Philip Lambert / Pevná
common.buy 2 400
Classical Theory of Economic Growth Walter Eltis / Brožovaná
common.buy 3 313
Struck by Genius Jason Padgett / Brožovaná
common.buy 343
Cavendish and Shakespeare, Interconnections Prof. Dr. Katherine Romack / Pevná
common.buy 4 476
The Way Home Sue Leather / Brožovaná
common.buy 321
Advocate for the Doomed James G. McDonald / Pevná
common.buy 1 481
Připravujeme
Trigonometry Cynthia Y. Young / binding.
common.buy 2 444

While it was declining at the beginnings of the 1980s, the Swiss watch industry effortlessly dominates the global market today. This remarkable comeback is the topic of this book, which focuses on the development of the Swatch Group, the world's largest watch company, since its founding in 1983. A Business History of the Swatch Group offers a detailed and full analysis of the strategy which enabled the Swatch Group to establish itself on the world market. In particular, it tackles the issues of production restructuring, with the opening of subsidiaries in Asia, and the implementation of a new marketing strategy, characterized by the move towards luxury. Special attention is paid to the brand management of Omega, the Chinese market, and the Swatch Group's competitors, such as Richemont, LVMH, and Fossil.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet