Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Business Intelligence 2.0

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Business Intelligence 2.0 Carolin S. Kaiser
Libristo kód: 01784313
Nakladatelství Gabler, května 2012
Immer mehr Konsumenten nutzen das Internet, um sich miteinander zu vernetzen und Meinungen zu diskut... Celý popis
? points 181 b
1 814
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Moleskine Pocket Sketchbook Black neuvedený autor / Diář
common.buy 690
Jánošíci s těžkou hlavou Ľubomír Smatana / Audio CD
common.buy 117
Goodbye Mr. Muffin Ulf Nilsson / Pevná
common.buy 477
Berlin Alexanderplatz Alfred Döblin / Brožovaná
common.buy 348
Armored Units of the Russian Civil War David Bullock / Brožovaná
common.buy 526
Complex Systems and Networks Guanrong Chen / Brožovaná
common.buy 3 039
GrillChef on fire Andreas Thumm / Pevná
common.buy 492
Amos Kilbright, His Adscititious Experiences Frank Richard Stockton / Brožovaná
common.buy 564
The Quimby Manuscripts and in Search of a Soul Horatio W Dresser / Brožovaná
common.buy 1 451
Wissensmanagement im schulischen Kontext der Sprachheilpadagogik Edith Höllmüller-Bachner / Brožovaná
common.buy 1 375
Qualifizierungsnetzwerke -- Netze Oder Lose Faden? Martina Wegge / Brožovaná
common.buy 1 678
Aktienanleihen als Anlagealternative Hauke Wloch / Brožovaná
common.buy 948
Weizenwampe William Davis / Brožovaná
common.buy 280
Das Kino als pädagogischer Raum? Julia Münzinger / Brožovaná
common.buy 961

Immer mehr Konsumenten nutzen das Internet, um sich miteinander zu vernetzen und Meinungen zu diskutieren. Der interaktive Meinungsaustausch hat einen hohen Einfluss auf die Kaufentscheidungen der Konsumenten. Im Rahmen dieser Arbeit werden Business-Intelligence-Services zur Unterstützung von Marktforschung und Marketing im Internet vorgestellt. Datengrundlage bilden die sozialen Meinungsbildungsprozesse im Web 2.0, die mittels Mining-Services analysiert und von Monitoring-Services fortlaufend überwacht werden. Frühwarn-Services erlauben die frühzeitige Warnung im Fall kritischer Situationen. Entscheidungsunterstützungs-Services geben Empfehlungen bei der Auswahl geeigneter Maßnahmen zur Beeinflussung der Meinungsbildung.

Informace o knize

Plný název Business Intelligence 2.0
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 190
EAN 9783834939890
ISBN 3834939897
Libristo kód 01784313
Nakladatelství Gabler
Váha 275
Rozměry 148 x 210 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet