Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Business Research Through Argument

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Business Research Through Argument Mike Metcalfe
Libristo kód: 01398349
Nakladatelství Springer, listopadu 1995
This book suggests that business research, in the collection, analysis, and communication of evidenc... Celý popis
? points 331 b
3 313
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Připravujeme
RIN-NE, Vol. 10 Rumiko Takahashi / Brožovaná
common.buy 222
Language Play, Language Learning Guy Cook / Brožovaná
common.buy 2 032
Deset, dvacet, třicet, už jdu! Dagmar Hochová / Kalendář
common.buy 66
Parchanti Vsaďte si Andy Diggle / Pevná
common.buy 597
Gnose Vladimír Cerha / Brožovaná
common.buy 118
Horizontverschiebungen Klaus Häussler / Brožovaná
common.buy 962
Intraoperative Imaging M. Necmettin Pamir / Brožovaná
common.buy 8 359
Camden Market - Ausgabe 2005 Otfried Börner / List
common.buy 335
Dark Things Ursula Sani Rama / Brožovaná
common.buy 414
Finanzpolitische Instrumente der Konjunkturpolitik. Lieselotte Klein / Brožovaná
common.buy 810
Paragon Mark S. Sherman / Brožovaná
common.buy 1 681
Ohne mich, Jeeves! Pelham G. Wodehouse / Brožovaná
common.buy 296
Stress-Induced Mutagenesis David Mittelman / Pevná
common.buy 5 094
Commutative Algebra Marco Fontana / Pevná
common.buy 5 094

This book suggests that business research, in the collection, analysis, and communication of evidence, will benefit from explicit acceptance of research as argumentation. Argumentation is the process of compiling an argument through selection and organization of the relevant evidence. Recently, business research methods books have placed too much emphasis on the scientific method as brute empiricism, using only large sample statistical testing and demanding prediction through retesting old theories. Especially with regard to the study of human activity, there is now much evidence that there is not one special scientific method. This book argues that all types of empirical data, including statistics and personal experiences, be accepted as data, but that it is essential that these observations be explained. This book will provide researchers and postgraduate business students with a strategy for conducting research that encourages thought, provides a way of critically perceiving previous research, as well as suggesting a logical structure for communicating their research.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet