Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Buzz-Marketing

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Buzz-Marketing Sascha Bell
Libristo kód: 05340795
Nakladatelství Grin Publishing, srpna 2014
Studienarbeit aus dem Jahr 2014 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, M... Celý popis
? points 100 b
1 004
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Hamlet William Shakespeare / Brožovaná
common.buy 90
Voľba Edith Eger / Pevná
common.buy 282
Připravujeme
Tokyo Ghoul. Bd.5 Sui Ishida / Brožovaná
common.buy 179
Výprodej
Fotografie Zack Arias / Brožovaná
common.buy 299
Manželstvo L. Ron Hubbard / Kniha
common.buy 97
Bloom Doreen Cronin / Pevná
common.buy 429
Buzzmarketing Mark Hughes / Brožovaná
common.buy 605
Der weiße Rabe Andrzej Stasiuk / Brožovaná
common.buy 435
Připravujeme
TREACHEROUS FOX Jonathan Clements / Brožovaná
common.buy 309
Un ser de lejanías Francisco Umbral / Brožovaná
common.buy 249
Dragon Love - Manche lieben's heiß Katie MacAlister / Brožovaná
common.buy 251
Audio-CD Emeli Wethmar / Audio CD
common.buy 314
Goats Sally Morgan / Brožovaná
common.buy 267

Studienarbeit aus dem Jahr 2014 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media, Note: 2,0, FOM Hochschule für Oekonomie & Management gemeinnützige GmbH, Bonn früher Fachhochschule, Veranstaltung: Marketingtrends und Forschung, Sprache: Deutsch, Abstract: Buzz bedeutet wörtlich übersetzt so viel wie Summen und versteht sich als eine der ältesten Marketingtechniken überhaupt. Seitdem Handel getrieben wird, eilt dem Anbieter entweder ein guter oder ein schlechter Ruf voraus. Beim Buzz-Marketing geht es im Kern um die Fragestellung, wie die Vorzüge des eigenen Produktes in die Öffentlichkeit gelangen können und Menschen angeregt werden, sich darüber auszutauschen. Hierzu treten Privatpersonen als sogenannte Buzz-Agenten auf, die anderen Konsumenten von ihren Produkterfahrungen berichten. Einen hohen Stellenwert haben hierbei persönliche Beziehungen und die Verdeckung des kommerziellen Hintergrunds. Eine Botschaft kann entweder bidirektional zwischen zwei Personen (ein Sender, ein Empfänger) oder polydirektional (ein Sender, viele Empfänger) verbreitet werden.

Informace o knize

Plný název Buzz-Marketing
Autor Sascha Bell
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 24
EAN 9783656730149
ISBN 3656730148
Libristo kód 05340795
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 45
Rozměry 148 x 210 x 2
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet