Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Vážení zákazníci, z důvodu státního svátku není dnes zákaznická podpora k dispozici. Vašim požadavkům se budeme věnovat následující pracovní den. Děkujeme za pochopení.

Cafe Culture in Pune

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Cafe Culture in Pune Teresa Platz Robinson
Libristo kód: 04521416
Nakladatelství OXFORD UNIV PR, prosince 2014
The emergence of a visible commodified leisure culture in the form of cafes, targeted at and appropr... Celý popis
? points 192 b
1 916
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Grand Strategy of the Roman Empire Edward Luttwak / Brožovaná
common.buy 888
Cambridge Companion to Utopian Literature Gregory Claeys / Brožovaná
common.buy 1 171
MOOCs in Higher Education Fiona M. Hollands / Pevná
common.buy 1 830
Evolutionary Emergence of Language Rudolf P. Botha / Brožovaná
common.buy 1 960
Lexical Reconstruction Isidore DyenDavid F. Aberle / Brožovaná
common.buy 1 546
Eminent Elizabethans A.L. Rowse / Brožovaná
common.buy 3 313
Case-Law of the World Bank Administrative Tribunal: Volume III Chittharanjan Felix Amerasinghe / Pevná
common.buy 10 876
Kita aktiv Projektmappe Ritter Teresa Zabori / List
common.buy 433

The emergence of a visible commodified leisure culture in the form of cafes, targeted at and appropriated by young adults from the middle classes, is a striking phenomenon in the transformation of urban life in India since the economic liberalization in 1991. Cafe Culture is an ethnographic snapshot, taken in 2008, tracing the effects of globalization from the perspective of young middle class urbanites in post-liberalization Pune, India. Documenting with meticulous detail their life world - from clothing to hanging out, friendship, dating, education, and marriage - the work captures new forms of socializing, consumption, self-improvement and relationship-management. These practices set the young generation apart - the first to grow up with mass-consumerism - as a group in historical time, in relation to other life worlds in India, to 'Western' versions and as a rounded life world in itself. Rich in ethnographic detail, this work follows the young cafe culture crowd in its practices domesticating 'the global' while transcending 'the local'. They are seen negotiating to follow their hearts, while preserving strong family bonds and inter-generational dependencies - thus modifying the meaning of being middle class Indians in our contemporary globalized world.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet