Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Campaign Advertising and American Democracy

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Campaign Advertising and American Democracy Kenneth M. Goldstein
Libristo kód: 05087344
Nakladatelství Temple University Press,U.S., listopadu 2007
"Campaign Advertising and American Democracy" explores the relationship between exposure to politica... Celý popis
? points 88 b
880
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Popcorn: History Corner: World War I Stephen White-Thomson / Brožovaná
common.buy 280
Tori Amos Jake Brown / Brožovaná
common.buy 502
John Mayer: Battle Studies John Mayer / Brožovaná
common.buy 425
Bosch: The Garden of Earthly Delights Stefano Zuffi / Pevná
common.buy 922
Fresh Tracks Georgia Beers / Brožovaná
common.buy 402
Novels for Students, Volume 30 Gale Cengage Publishing / Pevná
common.buy 7 173
Digital Photography 101 Michelle Perkins / Brožovaná
common.buy 423
Portrayals of Children in Popular Culture Vibiana Bowman Cvetkovic / Brožovaná
common.buy 1 974
Haunted Newport and the Valleys South Wales Paranormal Research / Brožovaná
common.buy 442
Dialogical Thought and Identity Ephraim Meir / Pevná
common.buy 5 508
Fault-Diagnosis Systems R Isermann / Brožovaná
common.buy 2 720
Připravujeme
Bombers David Wragg / Brožovaná
common.buy 673

"Campaign Advertising and American Democracy" explores the relationship between exposure to political advertisements and voter behaviour. Contrary to widely held beliefs, political ads do not turn people off to politics. Using evidence from two election cycles and covering House, Senate and Presidential campaigns, the authors show that ads disseminate information about the candidates and generate voter interest. Advertising even prompts voters to feel confident about the functioning of American democracy. The authors find little evidence that ads have adverse effects on voter behaviour; at worst, campaign advertising falls on deaf ears, rather than diminishes voters' interest in politics.

Informace o knize

Plný název Campaign Advertising and American Democracy
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2007
Počet stran 216
EAN 9781592134564
ISBN 1592134564
Libristo kód 05087344
Váha 294
Rozměry 154 x 228 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet