Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Canonical Sequential Aggregation Media Model

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Canonical Sequential Aggregation Media Model Hyo Gyoo Kim
Libristo kód: 06830112
Nakladatelství VDM Verlag, dubna 2010
Estimating the number of individuals who may see or hear an advertisement and the number of times th... Celý popis
? points 219 b
2 192
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Power and the Purse Jean-Marc F. Blanchard / Brožovaná
common.buy 2 118
Biogeoquimica del carbono en la Ria de Vigo Jesus Gago / Brožovaná
common.buy 2 465
Race and Migration in Imperial Japan Michael Weiner / Brožovaná
common.buy 1 850
Kambodscha fehlt Fisch Marten Anders / Brožovaná
common.buy 1 489
Days of Dickens (RLE Dickens) Arthur L. Hayward / Pevná
common.buy 7 017
Transitionsprozesse in Richtung Nachhaltigkeit Ulrike Bechtold / Brožovaná
common.buy 1 711
Grand Complication Allen Kurzweil / Brožovaná
common.buy 465
Připravujeme
Obsessive Compulsive Disorders Rob Long / Brožovaná
common.buy 774

Estimating the number of individuals who may see or hear an advertisement and the number of times these individuals will be exposed to the advertisement is a foundation of advertising management. A reach and frequency exposure estimation model is one method that provides this information, which is fundamental to effective media decision making. The main purpose of this study is to explore a new sequential aggregation media exposure model that resolves some inherent limitations and improves accuracy of available non-proprietary media models. To accomplish this purpose, first, seven previously developed exposure distribution models were compared against the newly developed model, the Canonical Sequential Aggregation (CSD). Then, eighteen CSD variations were developed to find out the effects of aggregation order utilizing the same canonical expansion reach formula but different aggregation orders by the size of audience variables and ways of aggregation. In total, twenty-six media exposure distribution models were evaluated against U.S. Web audience behaviors based on 560 tabulated random schedules from 2003 comScore data.

Informace o knize

Plný název Canonical Sequential Aggregation Media Model
Autor Hyo Gyoo Kim
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 224
EAN 9783639222944
ISBN 3639222946
Libristo kód 06830112
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 336
Rozměry 152 x 229 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet