Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Category Management

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Category Management Sanuwar Rashid
Libristo kód: 06836386
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller, listopadu 2009
Today's fragmented and intensely competitive market place is the obstacle for retailers and supplier... Celý popis
? points 124 b
1 242
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Bullet Train Kotaro Isaka / Brožovaná
common.buy 276
Retail Category Management Alexander Hübner / Brožovaná
common.buy 4 798
Return to Love Marianne Williamson / Brožovaná
common.buy 515
Canal du Midi / Brožovaná
common.buy 507
Overcoming Pathological Gambling Ladouceur / Brožovaná
common.buy 2 149
Tractatus Logico-Philosophicus Ludwig Wittgenstein / Brožovaná
common.buy 708
Opened Ground Seamus Heaney / Brožovaná
common.buy 614
Husserl David Woodruff Smith / Brožovaná
common.buy 1 401
Lifeboat Read and Spell Scheme Tony Ellis / Kroužková
common.buy 739
Polymer Chemistry Malcolm P. Stevens / Brožovaná
common.buy 5 317
Lyotard and the Political James Williams / Pevná
common.buy 5 175

Today's fragmented and intensely competitive market place is the obstacle for retailers and suppliers to do business in a traditional way. Even customers have never been more sophisticated. In this perspective, thousands of idea has already been brought though articles, journals and books and thousands of seminars has been hold to define a new way of managing business. Just as an tremendous heat and pressure create diamond, these uncertainties and competitive challenges has produced a new marketing ideas known as category management that offers an wealth of opportunity for those who can adopt with this systematic approach. In this book, some definition and structure-oriented phases as well as the challenging area of category management are mentioned. In the next step, a perfect scenario through different stages starting from zero is brought out to show how retailers and suppliers can overcome the power game and collaborate with each other. Finally I have shown that a trust worthy relationship, coupled with in-store implementation of category management, can create a win-win situation for both retailers and suppliers.

Informace o knize

Plný název Category Management
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 68
EAN 9783639292992
Libristo kód 06836386
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller
Váha 104
Rozměry 150 x 220 x 3
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet