Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Cause Related Marketing in Deutschland

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Cause Related Marketing in Deutschland Melanie Roos
Libristo kód: 01784288
Nakladatelství Gabler Verlag, dubna 2012
Um das Instrument Cause related Marketing (CrM) effizient einsetzen zu können, ist es elementar, die... Celý popis
? points 228 b
2 275
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Structural Evolution of Morality J. McKenzie Alexander / Brožovaná
common.buy 1 460
Ich träum noch einmal vom Beginnen Elli Michler / Pevná
common.buy 286
Combinatorial Methods Vladimir Shpilrain / Brožovaná
common.buy 1 681

Um das Instrument Cause related Marketing (CrM) effizient einsetzen zu können, ist es elementar, die Wirkung auf den Konsumenten genau zu verstehen. Melanie Roos identifiziert die Erfolgsfaktoren von CrM-Maßnahmen und zeigt deren Einflussstärke auf den Kaufentscheidungsprozess. Die Autorin konzeptualisiert ein Strukturgleichungsmodell, welches die Wirkung verschiedener Faktoren auf die Einstellung des Konsumenten gegenüber CrM-Maßnahmen analysiert. Daraus werden Handlungsimplikationen für Unternehmen in Form eines Managementprozesses von CrM-Maßnahmen gewonnen.

Informace o knize

Plný název Cause Related Marketing in Deutschland
Autor Melanie Roos
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 242
EAN 9783834939340
ISBN 383493934X
Libristo kód 01784288
Nakladatelství Gabler Verlag
Váha 313
Rozměry 148 x 210 x 14
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet