Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Cause Related Marketing

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Cause Related Marketing Marcus Stumpf
Libristo kód: 02303222
Nakladatelství Springer Gabler, ledna 2014
Cause related Marketing (CrM) bezeichnet die Zusammenarbeit eines Unternehmens mit einer Non Profit-... Celý popis
? points 183 b
1 830
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Připravujeme
Fairy Tale Colouring Book Rachel Cloyne / Brožovaná
common.buy 192
Adivina quién soy MEGAN MAXWELL / Brožovaná
common.buy 247
1Q84 Haruki Murakami / Brožovaná
common.buy 360
Runaways Vol.1: Pride & Joy (new Printing) Brian K. Vaughan / Brožovaná
common.buy 423
Cognitive Development and the Ageing Process Patrick Rabbitt / Pevná
common.buy 5 181
Impact of Climatic Variations on Agriculture M.L. Parry / Brožovaná
common.buy 3 313
Branded Entertainment Laura Vellage / Brožovaná
common.buy 1 121
Effectiveness of Online Marketing Campaigns Sebastian Klapdor / Brožovaná
common.buy 1 681
Auswahl von CRM-Software fur den Reiseagenturbereich Alexander Awrach / Brožovaná
common.buy 2 578
Fatal Inversion Barbara Vine / Brožovaná
common.buy 312

Cause related Marketing (CrM) bezeichnet die Zusammenarbeit eines Unternehmens mit einer Non Profit-Organisation. Dazu zählt z. B. eine Unternehmenskampagne, die den Verkauf eines Produktes an eine Spende für eine gute Sache koppelt. Marcus Stumpf und Iris Teufl ordnen den Begriff in den Themenbereich der Corporate Social Responsibility (CRS) ein und grenzen ihn von verwandten Begriffen ab. Die Autoren zeigen Chancen sowie Risiken bei der Implementierung auf und arbeiten die Erfolgsfaktoren für einen zielgerichteten Einsatz von CrM heraus. Konkrete Implikationen für die Unternehmenspraxis werden vorgestellt. Zur Veranschaulichung beschreiben sie detailliert CrM-Kampagnen sowohl aus Sicht von Profit-Unternehmen als auch aus Sicht sozialer Organisationen wie z. B. Brauhaus Jever, Erdal/Frosch, Rotes Kreuz, Volkshilfe sowie WWF.§

Informace o knize

Plný název Cause Related Marketing
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 135
EAN 9783834930415
ISBN 3834930415
Libristo kód 02303222
Nakladatelství Springer Gabler
Váha 254
Rozměry 170 x 244 x 8
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet