Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Celebrity Endorsement. Why do consumers like celebrity endorsers?

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Celebrity Endorsement. Why do consumers like celebrity endorsers? Katrin Neubauer
Libristo kód: 02831344
Nakladatelství Grin Publishing, října 2015
Bachelor Thesis from the year 2008 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Ma... Celý popis
? points 175 b
1 746
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


B2B Marketing Strategy Heidi Taylor / Brožovaná
common.buy 747
Celebrity Sells Hamish Pringle / Brožovaná
common.buy 1 316
Boys of Sheriff Street Jerome Charyn / Brožovaná
common.buy 388
Naked Chef Jamie Oliver / Brožovaná
common.buy 524
Celebrity Marketing Natalia Dorozala / Brožovaná
common.buy 1 232
Marketing Communications John R Rossiter / Brožovaná
common.buy 2 251
Railway Rabbits: Bracken Finds a Secret Tunnel Georgie Adams / Brožovaná
common.buy 161
Tall al-Hammam Excavations, Volume 1 Steven Collins / Pevná
common.buy 3 446
Word of God C.R. Cummings / Brožovaná
common.buy 541
Busy Builders Construction Site Carles Ballesteros / Pevná
common.buy 463
Sustainable Operations Strategies Annachiara Longoni / Brožovaná
common.buy 1 681
Emergent Economies, Divergent Paths Robert C. Feenstra / Brožovaná
common.buy 1 548
Apocalyptic in History and Tradition John Barton / Pevná
common.buy 11 139
Celebrity Service Geoff Ramm / Brožovaná
common.buy 442

Bachelor Thesis from the year 2008 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1,0, London Metropolitan University, language: English, comment: Die Arbeit wurde als "excellent" bezeichnet und deshalb mit 88% = FIRST CLASS (englisches Notensystem) bewertet. , abstract: The main aims of this study were to identify the primary reasons why consumers like celebrity endorsers, and whether or not the two genders express differences in their perceptions of celebrity endorsers.§§The chosen celebrity was Heidi Klum. A large number of specialist literature sources suggested six outstanding likeability factors, namely: a celebrity's luxury lifestyle, personal life, personality, attractiveness, successful career and credibility.§§These likeability factors were investigated by means of 60 electronic questionnaires targeting Heidi Klum's online social networking groups.§§The results of this study largely conform with the previously published findings. Some minor variations in perceptions between men and women have been identified as part of the research investigation.§§The study has revealed that all the above-mentioned factors are important in terms of liking a celebrity endorser.§Among them, "attractiveness" has been classed as the main reason why both women and men like a celebrity endorser.

Informace o knize

Plný název Celebrity Endorsement. Why do consumers like celebrity endorsers?
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 96
EAN 9783668069664
ISBN 3668069662
Libristo kód 02831344
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 136
Rozměry 148 x 210 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet