Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

China's Publishing Industry

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha China's Publishing Industry Claude Yun
Libristo kód: 14530553
Nakladatelství Elsevier Science & Technology, srpna 2018
China's Publishing Industry: From Mao to the Market takes a long view in understanding the profound... Celý popis
? points 262 b
2 623
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Slaughterhouse 5 Kurt Vonnegut / Brožovaná
common.buy 276
Fairy Tail. Bd.3 Hiro Mashima / Brožovaná
common.buy 171
Building and Testing with Gradle Matthew McCullough / Brožovaná
common.buy 765
STAT 2 Ann R Cannon / Pevná
common.buy 2 351
Adversus Valentiniani Jorge Luis Ortiz Rivera / Brožovaná
common.buy 1 255
Developments and Retrospectives in Lie Theory Geoffrey Mason / Brožovaná
common.buy 1 681
Monticello Mary Heady / Pevná
common.buy 746
Encyclopedie Des Gens Du Monde T. 8.1 Artaud De Montor-A / Brožovaná
common.buy 851

China's Publishing Industry: From Mao to the Market takes a long view in understanding the profound changes to China's publishing industry, covering a period from the 'socialist transformation' under Mao to the more recent reforms, such as the conglomeration and corporatization of the industry. The book investigates the impact of the changing social, economic. and ideological environment on the structure and operation of the publishing industry, and explores how the burgeoning digital publishing business is shaped by the broader social context. It reveals that the process of commercialization in China's publishing industry has been marked by persistent tensions and contradictions, using case studies to demonstrate how these tensions have impacted everyday practices. Provides contemporary information on China's publishing industryPresents a clear overview of trends and explains the fundamental dynamics behind themGives an analytic account, demonstrating the interaction between the broader social context and the publishing industryExplains the legacies of the old system, the predicaments inherent in the current industry, and the limits of ongoing reformsUses detailed case studies to illustrate how a typical state publishing group operates and copes with the demands from the party, pressure from the market, and the challenge posed by digital technology

Informace o knize

Plný název China's Publishing Industry
Autor Claude Yun
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2018
Počet stran 320
EAN 9780081009192
ISBN 0081009194
Libristo kód 14530553
Váha 520
Rozměry 228 x 152 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet