Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Coca Cola - Destapa la felicidad

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Coca Cola - Destapa la felicidad Christin Lübke
Libristo kód: 01648943
Nakladatelství Grin Publishing, srpna 2011
Studienarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, M... Celý popis
? points 100 b
1 004
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Dancing The Dream Michael Jackson / Pevná
common.buy 670
The Boys' Book Mich / Pevná
common.buy 301
999 Lysa Walder / Brožovaná
common.buy 554
Psychisches Geschehen im Tagebuch Alexander Kochinka / Pevná
common.buy 671
Handbuch Historisches Mauerwerk Josef Maier / Pevná
common.buy 4 500
Fuhrung als komplexes Phanomen Alfons Maria Schmidt / Brožovaná
common.buy 2 330
Introduction to Museum Archaeology Hedley Swain / Pevná
common.buy 3 719

Studienarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Note: 1,3, Universität Potsdam, Sprache: Deutsch, Abstract: [...] Das Marketing von Coca-Cola ist schon seit jeher ein Musterbeispiel für Gute-Laune-Werbung. Slogans wie "Disfrute Coca-Cola", "Todo va mejor con Coca-Cola" und "El lado Coca-Cola de la vida" vermarkten Coca-Cola als Getränk, das für Momente voller Genuss, Glück und Lebensfreude steht. Im Jahr 2009 startete die neue globale Kampagne mit dem Slogan "Destapa la felicidad" für Spanien und Lateinamerika.Die vorliegende Hausarbeit soll einen Versuch darstellen das Werbekonzept der Coca-Cola Kampagne "Destapa la felicidad" zu analysieren. Dabei werde ich die Werbespots "Un encuentro sobre la felicidad" und "Razones para creer" mithilfe des Analysemodells von Nina Janich miteinander vergleichen. Zunächst möchte ich die Clips analysieren und die Ergebnisse im Anschluss daran synthetisieren.

Informace o knize

Plný název Coca Cola - Destapa la felicidad
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 28
EAN 9783640991907
ISBN 3640991907
Libristo kód 01648943
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 50
Rozměry 148 x 210 x 2
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet