Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Cognitive Theory of the Firm

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Cognitive Theory of the Firm Bart Nooteboom
Libristo kód: 05104309
Nakladatelství Edward Elgar Publishing Ltd, března 2009
In this important and timely book, Bart Nooteboom develops and applies a social cognitive theory of... Celý popis
? points 343 b
3 426
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Drahtzieher hinter dem 11. September Herold zu Moschdehner / Brožovaná
common.buy 899
Sexy Years Suzanne Somers / Brožovaná
common.buy 510
Die Griechen und der Orient Walter Burkert / Pevná
common.buy 515
Contribution of the Royal Bavarian Army to the War of 1866 Bavarian General Staff / Brožovaná
common.buy 766
Correspondence Complete De Rousseau 20 Jean-Jacques Rousseau / Pevná
common.buy 3 059
Ancient Egyptians Angela McDonald / Pevná
common.buy 306
Teutonic Myth and Legend Donald A MacKenzie / Brožovaná
common.buy 816
Colossal Statue of Ramesses II Anna Garnett / Brožovaná
common.buy 317
Otello, 1 Blu-ray Giuseppe Verdi / Blu-ray
common.buy 1 062
Darwinian Revolution Michael Ruse / Brožovaná
common.buy 1 156
America Transformed Dean A. Herrin / Brožovaná
common.buy 2 729
Companion to American Indian History Deloria / Brožovaná
common.buy 2 034

In this important and timely book, Bart Nooteboom develops and applies a social cognitive theory of firms and organizations with a focus on learning and innovation. Why explore a cognitive theory of the firm? This enlightening study explains that a cognitive theory of the firm is required in order to lend more substance and analysis to current vague and unconnected ad hoc notions in the literature - such as entrepreneurial vision, absorptive capacity, and variety and dispersion of knowledge. Bart Nooteboom explores the notion of differential cognition, drawing together the work of Hayek, Schumpeter and Penrose, to shed light on the sources of innovation. This interdisciplinary book connects ideas from specific branches of economics, management and organization, cognitive science, social psychology and sociology and will be invaluable to students and scholars interested in a new way to view the firm.

Informace o knize

Plný název Cognitive Theory of the Firm
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2009
Počet stran 296
EAN 9781848442108
Libristo kód 05104309
Nakladatelství Edward Elgar Publishing Ltd
Váha 621
Rozměry 156 x 234 x 28
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet