Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Collaborative Value Creation

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Collaborative Value Creation Hady Farag
Libristo kód: 01738235
While prior research has compiled a multifaceted picture of why firms collaborate and how they may b... Celý popis
? points 658 b
6 578
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


La vie mode d'emploi Georges Perec / Brožovaná
common.buy 373
Tunelem na svobodu John Fancy / Kniha
common.buy 156
Die Braut aus Byzanz Gabrielle Alioth / Brožovaná
common.buy 277
Culture of Print Andrew F.G. Bourke / Pevná
common.buy 4 741
Reklame in Deutschland 1890-1914. Christiane Lamberty / Brožovaná
common.buy 3 152
Připravujeme
Adolescence in Action T. Frangicetto / Brožovaná
common.buy 5 506
Der Künzler am Werk Ernst Augustin / Brožovaná
common.buy 276
Quintessential Quinoa Cookbook Wendy Polisi / Pevná
common.buy 428

While prior research has compiled a multifaceted picture of why firms collaborate and how they may benefit from it, existing knowledge regarding the value created by corporate alliances is limited to some standard value drivers. The present book broadens this understanding of collaborative value creation in several respects: It employs a unique single-industry dataset at the European level. The book therefore can serve as a valuable resource for practitioners, researchers, and interested readers on the development of the European biotechnology industry and its alliance activity.§The present study ventures into a number of hitherto neglected substantive topics, such as alliance dynamics, the value of contractual flexibilities, and the impact of environmental uncertainty. The publication also pays particular attention to ensuring the validity of the research, given its unique single-industry dataset at the European level, and uses advanced event-study and cross-sectional regression methodologies.

Informace o knize

Plný název Collaborative Value Creation
Autor Hady Farag
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 541
EAN 9783790825800
ISBN 3790825808
Libristo kód 01738235
Váha 860
Rozměry 155 x 235 x 31
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet