Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Competence Analysis rüggemann/ Nyström/ Kiefer/ Gence
Libristo kód: 01595511
Nakladatelství Grin Publishing, července 2007
Seminar paper from the year 2004 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communicat... Celý popis
? points 108 b
1 084
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Centrálny nervový systém Per Brodal / Pevná
common.buy 746
Budgeting and Management of Operations Abdiqani Egal / Brožovaná
common.buy 1 334
Spiritual Economy Blanton / Pevná
common.buy 3 145
Early Music History: Volume 24 Iain Fenlon / Brožovaná
common.buy 1 143
Risk-Based Performance Management James Creelman / Pevná
common.buy 2 126
EPD Congress 2013 Minerals Metals & Materials Socie / Pevná
common.buy 3 047

Seminar paper from the year 2004 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: 1,3 (A), Växjö University (Centre of Competitiveness), course: International Marketing Strategy, language: English, abstract: Staying one step ahead of competition requires a sufficient short and long term strategy. To formulate these strategies it is of great importance to analyse the inner competence of a firm. For the last decades several researchers have been developing different approaches to determine idiosyncratic factors generating sustainable competitive advantage (SCA) by a value creating strategy.In the analytical discussion we have developed our own model by considering the existing approaches and adding some new important factors as driver and forces of SCA. Thus, the model is applied to Peugeot to show its feasibility. The model shows the synergy through the collective learning between the internal factors: resources, capabilities, competences, core competence; and the external factors: customer relationship, competitors and stresses the importance of interaction between these factors to shape the SCA of a firm placed in a highly competitive market.

Informace o knize

Plný název Competence Analysis
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2007
Počet stran 60
EAN 9783638702997
ISBN 3638702995
Libristo kód 01595511
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 91
Rozměry 148 x 210 x 4
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet