Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Competitiveness in the Tourism Sector

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Competitiveness in the Tourism Sector Samuelson Wei-Chiang Hong
Libristo kód: 01738213
International tourism is expected to be a major vehicle of economic development in industrializing c... Celý popis
? points 304 b
3 039
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Konvence ve vědě a filosofii Jiří Nosek / Brožovaná
common.buy 160
Copper Wire Bonding Preeti S. Chauhan / Pevná
common.buy 3 922
Non-Linear Dynamics and Endogenous Cycles Gilbert Abraham-Frois / Brožovaná
common.buy 1 542
Der Nachtmanager John Le Carré / Brožovaná
common.buy 280
Verfassungsgeschichte und Staatsrechtslehre Georg Kassimatis / Pevná
common.buy 1 304
Připravujeme
Virginia Papers on the Presidency Kenneth W. Thompson / Brožovaná
common.buy 638
Null Chance - Peter Heilands vierter Fall Felix Huby / Brožovaná
common.buy 236
Eine Galaxis ist noch kein Universum J.K.G. Wieland / Brožovaná
common.buy 707
Experimental Glycoscience Naoyuki Taniguchi / Brožovaná
common.buy 1 542
Oxford Handbook of Management Consulting Matthias Kipping / Pevná
common.buy 5 399
Blutige Straßen Kerrie Droban / Brožovaná
common.buy 178

International tourism is expected to be a major vehicle of economic development in industrializing countries in the 21st century, especially for Asia. To generate long-term growth, countries with tourism-based economies must develop strategies for employing their comparative advantages to achieve competitive advantages. However, competitiveness in the tourist industry is multi-dimensional and complex. This study evaluates the competitiveness of the Taiwanese tourism sector by a multi-dimensional framework. The theoretical model proposes that the competitiveness of tourist destinations should be composed of Ricardian comparative advantages (like the conditions of natural endowments and the degree of technological change); Porterian competitive advantages; tourism management, i.e., providing high quality education and job training, public goods, support services and reduced transaction costs to enhance comparative and competitive advantages; and environmental conditions.

Informace o knize

Plný název Competitiveness in the Tourism Sector
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 133
EAN 9783790825541
ISBN 3790825549
Libristo kód 01738213
Váha 231
Rozměry 155 x 235 x 9
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet