Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

competizione editoriale. Marchi e collane di vasto pubblico nell'Italia contemporanea (1860-2020)

Jazyk ItalštinaItalština
Kniha Brožovaná
Kniha competizione editoriale. Marchi e collane di vasto pubblico nell'Italia contemporanea (1860-2020) Bruno Pischedda
Libristo kód: 41597615
Nakladatelství Carocci, září 2022
Un secolo e mezzo di imprese legate al libro: formule societarie, organigrammi, consistenza economic... Celý popis
? points 127 b
1 268
Skladem u dodavatele Odesíláme za 4-6 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Un secolo e mezzo di imprese legate al libro: formule societarie, organigrammi, consistenza economica; e un secolo e mezzo di collane esaminate nei titoli e nelle vendite. Su questo doppio asse si incentra il volume, partendo dalle grandi serie tardo-ottocentesche (di Sonzogno, Treves, Salani), sino alle universali, ai tascabili, ai recenti super-economici; e senza dimenticare collezioni altrimenti prestigiose (di Einaudi, Laterza, Adelphi, Sellerio). Le collane, in sostanza, in quanto veicolo di concorrenza e come occasione per tracciare una diversa storia dell’editoria italiana contemporanea.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet