Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Computational Modeling of Visual Attention and Consumer Research

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Computational Modeling of Visual Attention and Consumer Research Milica Milosavljevic
Libristo kód: 06826736
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller, listopadu 2008
Consumers are exposed to thousands of marketing messages every day. In such a cluttered environment,... Celý popis
? points 149 b
1 490
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Complete Calvin and Hobbes Bill Watterson / Brožovaná
common.buy 2 413
Healthy Brain, Happy Life Wendy Suzuki / Brožovaná
common.buy 465
Death By Shakespeare Kathryn Harkup / Pevná
common.buy 647
Case Files Pathology, Second Edition Earl J. Brown / Brožovaná
common.buy 1 189
White Horse King Ben Merkle / Brožovaná
common.buy 479
Greta Garbo Stefania Ricci / Pevná
common.buy 1 285
Připravujeme
Combinatorial Aspect Of Integrable Systems Arkady Berenstein / Pevná
common.buy 744
Signature Verification Marcel Matthey-Doret / Brožovaná
common.buy 2 405
Leisure Tony Blackshaw / Pevná
common.buy 5 181
Antelope In The Living Room, The Melanie Shankle / Brožovaná
common.buy 372
Obsessive-Compulsive Disorder Robert Collie / Brožovaná
common.buy 1 239

Consumers are exposed to thousands of marketing messages every day. In such a cluttered environment, gaining consumers attention becomes increasingly difficult. Overwhelmed by a wealth of information, consumers process much of the visual input only preattentively. The focus of this book is on early visual attention. Specifically, a biologically plausible model of early visual attention is introduced from computational neuroscience. The model's algorithm analyzes the physical characteristics of objects in a visual scene to determine which items are most salient and therefore most likely to attract consumers' early attention. The utility of the model for marketing theory and practice is demonstrated in an online advertising context. Further marketing applications of the model, including print media design, website optimization, video game advertising, and product placement, are discussed.

Informace o knize

Plný název Computational Modeling of Visual Attention and Consumer Research
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 140
EAN 9783639185799
Libristo kód 06826736
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller
Váha 202
Rozměry 151 x 220 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet