Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Computer Game Worlds

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Computer Game Worlds Claus Pias
Libristo kód: 15806627
Nakladatelství Diaphanes AG, října 2017
Computer games dominate millions of private computer screens. For half a century they have no longer... Celý popis
? points 123 b
1 226
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


My First Writing Practice In Korean Talk to Me in Korean / Brožovaná
common.buy 679
Empire of Illusion Chris Hedge / Brožovaná
common.buy 366
Matka Zjevení Jiří Kuběna / binding.
common.buy 297
Pojazdy. Kolorowanka wodna Hubert Włodarczyk / Brožovaná
common.buy 73
Pesničky k vínečku collegium / Pevná
common.buy 213
The Legend of Zelda 17 / Brožovaná
common.buy 182
Mojácar and the east coast beaches Editorial Everest / Brožovaná
common.buy 306
Kurzlehrbuch Prognoseverfahren Karl-Werner Hansmann / Brožovaná
common.buy 1 830
Mein erster Rhythmus Martin Sachs / Brožovaná
common.buy 521
Studien Zu Jesus Und Dem Fruhen Christentum Ulrich B. Müller / Pevná
common.buy 4 128

Computer games dominate millions of private computer screens. For half a century they have no longer been the exclusive business of laboratories, military advisors and subcultures. Nevertheless, no one has ever posed the most obvious of all questions: why do computer games exist? Computer games (as we know them) came unasked for and cannot be taken for granted, if only for this one simple reason. But what peculiar date and place brought such completely heterogeneous appliances, bodies and symbolisms together to form (long-prepared and yet sudden) this totally new kind of game? What type of knowledge is it that cuts across technologies, institutions and machines striving to shape today's games? Pias's archaeology of the computer game is not solely a survey of the numerous objects, apparatus and ensembles which have been crafted, constructed and installed only to reappear one day as commercial products. It is, simultaneously and exceedingly, also an epistemical reconstruction of game playing at and with computers and by computers themselves, an archaeology of the computer game which no longer relies on the individual's freedom from "his" or "her" game. It is the economies of time, decision and regulation, embodied in hard- and software, that form the materiality of the games in which information societies think their own game.

Informace o knize

Plný název Computer Game Worlds
Autor Claus Pias
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 350
EAN 9783035800135
ISBN 3035800138
Libristo kód 15806627
Nakladatelství Diaphanes AG
Váha 614
Rozměry 235 x 157 x 34
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet