Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Concerns of Kenyan Teachers regarding Inclusive education

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Concerns of Kenyan Teachers regarding Inclusive education George Odongo
Libristo kód: 07174089
Nakladatelství Scholars' Press, června 2014
Grounded in Positioning Theory, this study was conducted to examine the attitude, perceptions and co... Celý popis
? points 243 b
2 432
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Speed Cups 2 Haim Shafir / Hra
common.buy 205
Naruto: The Official Fanbook Masashi Kishimoto / Brožovaná
common.buy 398
Australian Shepherd Annette Schmitt / Pevná
common.buy 479
V náruči temnoty Arthur Keri / Pevná
common.buy 205
Tuláci věčnosti Karel Havlíček / Kniha
common.buy 151
Hry s příběhem Zločin a trest Karel Černín / Brožovaná
common.buy 200
Controlling the Dragon Dodgen / Brožovaná
common.buy 892
Hot Pants Franco Meoli / Brožovaná
common.buy 633
Industrieentwicklung und Marketing-Mixe Thomas Hutzschenreuter / Brožovaná
common.buy 1 977
Alexandra Burke Chas Newkey-Burden / Brožovaná
common.buy 427
Supersleuth is Born T. Mara Jerabek / Pevná
common.buy 522
Leim Und Gelatine E. Sauer / Brožovaná
common.buy 1 830
First Book of Natural Philosophy Samuel Newth / Pevná
common.buy 918
Autobiographie D'Un Yogi Paramahansa Yogananda / Brožovaná
common.buy 691

Grounded in Positioning Theory, this study was conducted to examine the attitude, perceptions and concerns of Kenyan teachers toward the inclusion of children with disabilities in the regular education classrooms. The study participants were 142 primary school teachers from 10 schools in a school district in Western Kenya deliberately selected from schools identified as actively implementing inclusive education programs. A concurrent Mixed Methods design was used to collect, analyze and interpret data for the study. The overall findings indicated that teachers have a positive attitude towards inclusion of children with disabilities in regular education classrooms. This study is particularly strategic to teacher education training programs, policy makers, practitioners and all stakeholders in education. The study will serve to create awareness among policymakers and all stakeholders of the specific challenges that teachers face and confront in the inclusive classrooms in the aftermath of the implementation of inclusive education not only in Kenyan schools but also throughout the developing countries. Lastly, the study will be important in adding to the body of knowledge.

Informace o knize

Plný název Concerns of Kenyan Teachers regarding Inclusive education
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 208
EAN 9783639708806
ISBN 3639708806
Libristo kód 07174089
Nakladatelství Scholars' Press
Váha 313
Rozměry 152 x 229 x 12
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet