Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Consumer-Brand Relationships

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Consumer-Brand Relationships Bettina Nyffenegger
Libristo kód: 01808935
Nakladatelství Books on Demand, listopadu 2010
In today s highly competitive business environment brands and systematic brand management have becom... Celý popis
? points 173 b
1 731
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Der Pfarrer von Ars Gérard Rossé / Pevná
common.buy 456
Bayerns Königinnen, Sonderausgabe Martha Schad / Brožovaná
common.buy 415
Die Geschichte der Seele Gotthilf Heinrich von Schubert / Brožovaná
common.buy 2 120

In today s highly competitive business environment brands and systematic brand management have become powerful means for differentiating a firm s products in the eyes of consumers. Although being defined by marketing managers, brands ultimately evolve in the minds of consumers. A key challenge in this context is to understand how consumers perceive, evaluate, and relate to brands. This book deals with three different aspects of the interface between consumers and brands. It conceptually discusses and empirically examines the cognitive and emotional relationships consumers may form with brands, analyzes the transformation of an intended brand personality (i.e., intended by brand management) into a realized brand personality (i.e., perceived by consumers), and finally provides a more detailed understanding of how the interaction between the brand s personality and the consumer s personality affects brand performance. To adequately understand this interface between brand and consumer is certainly not only academically highly relevant but also crucial for managerial practice. Only if brand managers understand the effects of their branding activities on consumers perception and evaluation of the underlying brand, they can effectively design and efficiently implement branding strategies.

Informace o knize

Plný název Consumer-Brand Relationships
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 170
EAN 9783842338548
ISBN 3842338546
Libristo kód 01808935
Nakladatelství Books on Demand
Váha 209
Rozměry 148 x 210 x 9
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet