Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Consumer Responses To Service Failure Events in Strategic Airline Alliances

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Consumer Responses To Service Failure Events in Strategic Airline Alliances Karin Weber
Libristo kód: 06811817
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K., června 2008
In the past decade service firms have committed significant resources to operational aspects of coll... Celý popis
? points 219 b
2 192
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Faith and Rationality / Brožovaná
common.buy 860
Group Process Made Visible Shirley Riley / Pevná
common.buy 5 029
Revolt Against Regulation Michael Pertschuk / Brožovaná
common.buy 916
Exception marocaine? Mounir Bensalah / Brožovaná
common.buy 698

In the past decade service firms have committed significant resources to operational aspects of collaborative business arrangements such as §strategic alliances. Yet, there is little research §on consumer responses to service failures in §settings that involve multiple organizations in the service provision. §§The current investigation addresses this critical issue in the strategic airline alliance context. Analyzing in-depth interviews with business §travelers in Hong Kong, and results of experiments with students in the United States and frequent business travelers from the Asia-Pacific region, §it is suggested that consumer responses differ significantly, depending on which alliance entity is evaluated (home carrier, partner airline, alliance). §§Identification of consumers with a particular airline, the mood they are in prior the service encounter, and which alliance airline caused the service failure emerged as important factors influencing consumer responses. These findings provide important insights on the differential impacts of service failures in multiple service provider settings, and should be especially useful for airline, marketing, and alliance executives.

Informace o knize

Plný název Consumer Responses To Service Failure Events in Strategic Airline Alliances
Autor Karin Weber
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 380
EAN 9783639019018
ISBN 3639019016
Libristo kód 06811817
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K.
Váha 508
Rozměry 152 x 229 x 20
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet