Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Consumer's Impact through Electronic Media Advertising

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Consumer's Impact through Electronic Media Advertising Bhoj Raj Aryal
Libristo kód: 06826172
Nakladatelství VDM Verlag, července 2009
An advertisement can appear almost anywhere. In all §developed countries, and most of the south, too... Celý popis
? points 236 b
2 355
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
22 Immutable Laws Of Marketing Al Ries / Brožovaná
common.buy 276
TOP
Garden of Priapus Alfred Jarry / Brožovaná
common.buy 718
La Vida Verde Jocelyn Ramirez / Brožovaná
common.buy 538
After You Natascha McElhone / Brožovaná
common.buy 403
Answers about the Afterlife Bob Olson / Brožovaná
common.buy 462
A is for Animals!: Preschool Coloring Book Rachel Smith / Brožovaná
common.buy 212
Tragic Muse Henry James / Brožovaná
common.buy 403
Circling the Sun Paula McLainová / Brožovaná
common.buy 450
Lake District Winter Climbs Brian Davison / Brožovaná
common.buy 615
Stalin in Fotografie und Malerei Tatjana Tscherepanow / Brožovaná
common.buy 1 243
Beautiful Ever After Katie Piper / Brožovaná
common.buy 662
Wirksame Interne Kontrollsysteme (IKS) Anika Sümnicht / Brožovaná
common.buy 1 475
In piazza B GB 2 Sonja Schmiel / Brožovaná
common.buy 510

An advertisement can appear almost anywhere. In all §developed countries, and most of the south, too, by §now, there are five main media available: TV, the §press, outdoor, radio and cinema. They are important §in different proportions in different countries. In §case of Nepal; ninety s onwards many private medias §appeared. It is known that TV is very strong and §effective media in developed nations. Still 67.85% of §the audience mostly watch domestic channels like, §NTV, Channel Nepal, Kantipur TV, Image Channel. So §the advertisers should select domestic channel to §advertise the products besides other channels. §Another fact is that, both urban and rural areas §preferred TV is the strong media that can provide §information fast and effectively. In urban households §more than 80 % have TV sets. But in sub-urban areas §that may not happen due to several reasons like lack §of electricity, lack of cable, poor economic §condition etc. Therefore advertiser should select TV §as a most effective media to advertise their product §in urban and rural. In rural area, he can select Radio for to transmit the ad message.

Informace o knize

Plný název Consumer's Impact through Electronic Media Advertising
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 312
EAN 9783639179354
ISBN 3639179358
Libristo kód 06826172
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 458
Rozměry 152 x 229 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet