Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Consumerism, 4th Ed.

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Consumerism, 4th Ed. David A. Aaker
Libristo kód: 07180725
Nakladatelství Simon & Schuster, února 1982
The new edition of this highly acclaimed anthology continues to provide the most comprehensive, rigo... Celý popis
? points 66 b
663
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží

The new edition of this highly acclaimed anthology continues to provide the most comprehensive, rigorously balanced survey available of modern consumerism. Written by a wide range of experts, the 42 articles--half of them new to this edition--cover today's most important consumer and public policy issues: advertising and the disclosure of consumer information, selling practices, anti-trust issues and competition, product safety, liability, and consumer satisfaction. As in previous editions, the articles are arranged according to the steps in the process. New to this edition are detailed discussions of such current issues as the costs and benefits of government regulation, advertising to children, consumer information systems, and demarketing (encouraging consumers to use less of such products astobacco and energy). The final section assesses the response of business and industry to consumer pressures.

Informace o knize

Plný název Consumerism, 4th Ed.
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 1982
Počet stran 512
EAN 9780029001509
ISBN 9780029001509
Libristo kód 07180725
Nakladatelství Simon & Schuster
Váha 588
Rozměry 155 x 230 x 31
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet