Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Consumerism in Twentieth-Century Britain

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Consumerism in Twentieth-Century Britain Matthew Hilton
Libristo kód: 04092581
Nakladatelství Cambridge University Press, listopadu 2003
This book is the first comprehensive history of consumerism as an organised social and political mov... Celý popis
? points 127 b
1 269
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Tomorrow's People Susan Greenfield / Brožovaná
common.buy 357
Alabama Stitch Book Natalie Chanin / Pevná
common.buy 852
Wheat Belly William Davis / Pevná
common.buy 603
Climate Change Adaptation and Development Tor Hĺkon Inderberg / Brožovaná
common.buy 1 974
Alexander's Houses Wim Pauwels / Pevná
common.buy 2 691
Writer's Source Book Chris Sykes / Brožovaná
common.buy 735
Letting Go with Love and Confidence Kenneth Ginsburg / Brožovaná
common.buy 605
602 Harding McRae / Brožovaná
common.buy 706
Připravujeme
Auf dem Weg ins Imperium David Engels / Pevná
common.buy 761
Beginning SQL Server Modeling Bart Weller / Brožovaná
common.buy 1 148
House of Bernarda Alba Federico García Lorca / Brožovaná
common.buy 403
Moral Vision - An Introduction to Ethics David McNaughton / Brožovaná
common.buy 1 744
Iron Sharpens Iron Orlando Saer / Brožovaná
common.buy 222
Alles auf Anfang Benjamin Weiter / Brožovaná
common.buy 433

This book is the first comprehensive history of consumerism as an organised social and political movement. Matthew Hilton offers a groundbreaking account of consumer movements, ideologies and organisations in twentieth-century Britain. He argues that in organisations such as the Co-operative movement and the Consumers' Association individual concern with what and how we spend our wages led to forms of political engagement too often overlooked in existing accounts of twentieth-century history. He explores how the consumer and consumerism came to be regarded by many as a third force in society with the potential to free politics from the perceived stranglehold of the self-interested actions of employers and trade unions. Finally he recovers the visions of countless consumer activists who saw in consumption a genuine force for liberation for women, the working class and new social movements as well as a set of ideas often deliberately excluded from more established political organisations.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet