Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Consumers' Adoption of Sustainable Energy Technologies

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Consumers' Adoption of Sustainable Energy Technologies Rahwa Gebre Tesfahuney
Libristo kód: 06833359
Nakladatelství VDM Verlag, června 2010
Consumers' adoption deals with consumers' behavior to adopt innovations including the steps in the d... Celý popis
? points 181 b
1 806
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Gotham Central Omnibus Michael Lark / Pevná
common.buy 2 036
Creative Haven Country Scenes Color by Number George Toufexis / Brožovaná
common.buy 233
Výprodej
The Glass Castle Jeannette Walls / Brožovaná
common.buy 351
Ballet Beautiful Mary Helen Bowers / Brožovaná
common.buy 534
Burzliwe lato. Elena Nele Neuhaus / Brožovaná
common.buy 200
Trigonometry Ron Larson / Pevná
common.buy 3 438
Elevation / Brožovaná
common.buy 423
Some Other Son Steve Cox / Brožovaná
common.buy 367
Das Organisieren von Wissen Norman Spengler / Brožovaná
common.buy 1 489
Textinterpretation Dietrich Busse / Brožovaná
common.buy 1 332
3D verstärkte Faserverbund Krafteinleitungen Tamas Havar / Brožovaná
common.buy 1 711
Cooking Through Colors Coloring Book Dr Angela Banner Joseph / Brožovaná
common.buy 355

Consumers' adoption deals with consumers' behavior to adopt innovations including the steps in the decision to purchase or reject a new product (technology): 1) Pre-existing problem or need 2) awareness 3) interest 4) pre purchase (pre trial) evaluation 5) trial and 6) adoption (or rejection) 7) post adoption or post purchase evaluation. These are studied by consulting literature of the model of consumers' adoption process which is a process of the diffusion of innovations consisting of stages through which a consumer passes while arriving at a decision to purchase or reject new products such as sustainable energy technologies. Rejection of a new product indicates low product introduction rate due to failure of new product attributes to meet consumers' expectations. That means, the new product attributes fail to meet consumers' needs and wants. When there is a gap between consumers' expectation and consumers' actually perceived product attributes, this leads to image (brand) problem.Thus, understanding how individuals make decisions in order to fulfil their needs and wants is important for researchers and intervention designers concerning impact of human behaviour on energy use.

Informace o knize

Plný název Consumers' Adoption of Sustainable Energy Technologies
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 132
EAN 9783639259643
ISBN 3639259645
Libristo kód 06833359
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 204
Rozměry 152 x 229 x 8
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet