Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Consumption and Branding Value Networks in New Media Markets: Volume 1

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Consumption and Branding Value Networks in New Media Markets: Volume 1 Zvezdan Vukanovic
Libristo kód: 23928844
Nakladatelství INDEPENDENTLY PUBLISHED, ledna 2019
This volume features contributions from WMEMC 2012, an international media conference held in Thessa... Celý popis
? points 83 b
833
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


This volume features contributions from WMEMC 2012, an international media conference held in Thessaloniki, Greece. It examines in both descriptive and analytical ways, how new media market consumption is evolving as a subdiscipline of media business. New

Informace o knize

Plný název Consumption and Branding Value Networks in New Media Markets: Volume 1
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2019
Počet stran 436
EAN 9781795360661
ISBN 1795360666
Libristo kód 23928844
Nakladatelství INDEPENDENTLY PUBLISHED
Váha 635
Rozměry 152 x 229 x 25
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet