Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Consumption, Media and the Global South

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Consumption, Media and the Global South Mehita Iqani
Libristo kód: 09380345
Nakladatelství PALGRAVE MACMILLAN, října 2015
What does consumption in the global south signify, and how are its complexities communicated in medi... Celý popis
? points 168 b
1 681
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Lightlark Alex Aster / Pevná
common.buy 384
TOP
Jazz, Rags & Blues 3 Martha Mier / Kniha
common.buy 213
Magica Italia / Brožovaná
common.buy 171
Time Series Analysis and Its Applications Robert H. Shumway / Brožovaná
common.buy 2 953
Koreatown Deuki Hong / Pevná
common.buy 613
WHO Expert Committee on Malaria World Health Organization / Brožovaná
common.buy 533
Con vivencias de España II Blanco Samos / Brožovaná
common.buy 556
Belastungen im Lehrerberuf Anne Urbutt / Brožovaná
common.buy 1 601
Architectonics of Theatricality Ivaylo Alexandroff / Brožovaná
common.buy 2 000
Management Made Easy Steve Holt / Brožovaná
common.buy 478

What does consumption in the global south signify, and how are its complexities communicated in media discourses? Consumption, Media and the Global South presents original research examining key themes in the ways in which consumption in the global south - by elites, the middle classes, and the poor - is discursively constructed in media texts. With the global triumph of capitalist economies and neoliberal values, consumption is increasingly viewed by populations in the global south as both a right to which they are denied access, and once accessed as evidence of an improved life. The ways in which this debate plays out on the stage of the media is an important element of the picture. This book looks at the media representation of consumer culture in Africa, China, Brazil and India through case studies ranging from celebrity selfies, to travel websites, news reports and documentary film.

Informace o knize

Plný název Consumption, Media and the Global South
Autor Mehita Iqani
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2015
Počet stran 235
EAN 9781137390127
ISBN 1137390123
Libristo kód 09380345
Nakladatelství PALGRAVE MACMILLAN
Váha 430
Rozměry 223 x 145 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet