Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Content Revolution

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Content Revolution Mark Masters
Libristo kód: 05177651
Nakladatelství LID Publishing, dubna 2015
Marketing has changed more in the past 20 years than any other business discipline. So why are we re... Celý popis
? points 46 b
463
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Sexual Personae Camille Paglia / Brožovaná
common.buy 518
Matchbox Toys: The Universal Years, 1982-1992 Charlie Mack / Brožovaná
common.buy 472
M4 Sherman Medium Tank Technical Manual War Department / Brožovaná
common.buy 258
Goodbye, Transylvania Sigmund Heinz Landau / Brožovaná
common.buy 493
Programme Making for Radio Jim Beaman / Pevná
common.buy 4 990
Pen and the Sword Calvin Exoo / Brožovaná
common.buy 2 909
Erste Hilfe Frédéric Lador / Brožovaná
common.buy 263
Bluebirds vs Jacks Ian Black / Brožovaná
common.buy 192
Contemporary Rationalist Islam in Turkey Gokhan Bacik / Pevná
common.buy 4 288

Marketing has changed more in the past 20 years than any other business discipline. So why are we relying on the same-old textbooks? Why do business owners still think that shouting louder than the competition, is the answer to longevity? The old marketing way is dead, where we were encouraged to spend more on advertising and to be seen. Marketing was about interrupting the masses, but times have changed. The only differentiator we have, as businesses are the stories that we tell. This isn't a book based on old theories, creating marketing plans, Maslow's Hierarchy Of Needs and looking at the '4 Ps.' It's all about a new way of thinking - one based on the content - that is more emotional and becoming more useful to others (and solving their problems) to create profitable action. Featuring exclusive interviews from leading content marketing pioneers from around the globe such as Joe Pulizzi, Chris Brogan, Ann Handley, Robert Rose and Jay Baer, this book introduces a brand new marketing vocabulary.

Informace o knize

Plný název Content Revolution
Autor Mark Masters
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 256
EAN 9781907794872
ISBN 1907794875
Libristo kód 05177651
Nakladatelství LID Publishing
Váha 260
Rozměry 138 x 217 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet