Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Controlling in Mode-Markenartikelunternehmen

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Controlling in Mode-Markenartikelunternehmen Hans Christian Limmer
Libristo kód: 12612391
In der Branche der Mode-Markenartikelunternehmen spielen emotionale Beweggründe bei Entscheidungen e... Celý popis
? points 166 b Připravujeme Připravujeme
1 661
Očekávaný dotisk Termín neznámý Termín neznámý

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Shadowscapes Tarot Stephanie Pui-Mun Law / Brožovaná
common.buy 743
TOP Připravujeme
Sigmund Freud, Gesammelte Werke Sigmund Freud / Pevná
common.buy 236
TOP
Echo Junior J. Pecheur / Digital DVD
common.buy 442
Připravujeme
Le DELF 100% réussite (B1) Bruno Girardeau / Brožovaná
common.buy 783
Grooves Only for Drumset Marcus Boeltz / Brožovaná
common.buy 757
It's a Jesus Thing Tyra 'T-Lily' McNair / Brožovaná
common.buy 455
Subjekt - Objekt - Intersubjektivitat Fabrizio Moser / Brožovaná
common.buy 1 687
The Fragrance of Her Name Marcia Lynn McClure / Brožovaná
common.buy 460
Beyond the Great Divide Abbott Fay / Brožovaná
common.buy 432
The Friesian Horse Sara Green / Pevná
common.buy 914
Připravujeme
Bilal al-Habashi Hilal Kara / Brožovaná
common.buy 360
Evan's Journey Carol S. Dale / Brožovaná
common.buy 532
Selling You Napoleon Hill / Audio CD
common.buy 330
Spirit of District Six Cloete Breytenbach / Brožovaná
common.buy 332

In der Branche der Mode-Markenartikelunternehmen spielen emotionale Beweggründe bei Entscheidungen eine große Rolle. Der Reiz des behandelten Themas liegt in dem Spannungsfeld der emotional bestimmten Mode einerseits und des rational geprägten Controlling andererseits. Ziel der Arbeit ist es, einen Überblick über den Stand und die Perspektiven des Controlling in Mode-Markenartikelunternehmen zu geben. Dies erfordert zum einen theoretische Überlegungen bezüglich des zugrundezulegenden Controlling-Ansatzes und der Besonderheiten von Mode-Markenartikelunternehmen einschließlich der daraus abzuleitenden spezifischen Anforderungen. Zum anderen soll ein empirisch induktiver Ansatz zur Ableitung praxisrelevanter Gestaltungsempfehlungen für das Controlling in Mode-Markenartikelunternehmen verfolgt werden.

Informace o knize

Plný název Controlling in Mode-Markenartikelunternehmen
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 1996
Počet stran 238
EAN 9783631305744
ISBN 3631305745
Libristo kód 12612391
Váha 340
Rozměry 148 x 210 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet