Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Convergence Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Convergence Marketing Richard Rosen
Libristo kód: 04081539
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, února 2009
Offering a common language, better processes, and a set of practical tools, Convergence Marketing... Celý popis
? points 59 b
589
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Algerian Recipes Booksumo Press / Brožovaná
common.buy 309
TOP
Feeling Is the Secret Neville / Brožovaná
common.buy 151
TOP
Muži, kteří nenávidí ženy Stieg Larsson / Pevná
common.buy 262
TOP
Collected Poems of Robert Burns Robert Burns / Brožovaná
common.buy 131
RUNNING GRAVE - Large Print GALBRAITH ROBERT / Pevná
common.buy 789
Merchant of Venice William Shakespeare / Brožovaná
common.buy 106
Malinche Laura Esquivel / Brožovaná
common.buy 415
Karel IV. Tajný deník Prokop Josef Bernard / Audio CD
common.buy 309
Team Building Ace McCloud / Brožovaná
common.buy 322
Gratefulness, the Heart of Prayer Steindl-Rast / Brožovaná
common.buy 362
Penny Pepper - Alarm auf der Achterbahn Ulrike Rylance / Brožovaná
common.buy 319
Canto General Pablo Neruda / Brožovaná
common.buy 628
Business to Business Marketing Nick Ellis / Brožovaná
common.buy 2 170
Připravujeme
30-Second Philosophies Barry Loewer / Pevná
common.buy 403

Offering a common language, better processes, and a set of practical tools, Convergence Marketing is a real-world guide that successfully combines the best of brand and direct into something more powerful and effective than either can be on its own. Convergence marketing offers the kind of real-time accountability that positions marketing as a vital and effective component of leadership's overall business strategy. Convergence brings brand and direct together with respect to both disciplines, within the same silos. And it offers the necessary tools and processes that deliver better results. Our global market demands nothing less than this fully integrated approach. Convergence Marketing is the key to shifting marketing communications efforts from a cost-based to a profit-driven model and will have your CFO begging you to spend more money.

Informace o knize

Plný název Convergence Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2009
Počet stran 208
EAN 9780470164938
ISBN 047016493X
Libristo kód 04081539
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 384
Rozměry 159 x 236 x 21
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet