Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Corporate Communication, Identity, Image, and Social Responsibility

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Corporate Communication, Identity, Image, and Social Responsibility Carina Bernt
Libristo kód: 01632870
Nakladatelství Grin Verlag, listopadu 2009
Seminar paper from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communicat... Celý popis
? points 49 b
488
Skladem u dodavatele Odesíláme za 8-10 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Gestatten, mein Name ist Cox Wolfgang Wehrum / DVD
common.buy 704
Artificial General Intelligence Jürgen Schmidhuber / Brožovaná
common.buy 1 681
Modern Marketing Communications Frank Jefkins / Brožovaná
common.buy 1 681

Seminar paper from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: 1,7, Griffith University, language: English, abstract: Diese Arbeit liefert Theorie zu den Themen Corporate Communication, Corporate Identity, Corporate Image und Corporate Social Responsibility. Zudem bereitet sie diese Themen für die Firma BMW auf. ... is about the organisation s communication activities, its identity and image, as well as its CSR programme.[...]2Corporate communication activities and toolsThis section first defines corporate communication and secondly presents BMW s current communication activities and tools. 2.1Theory Corporate CommunicationCorporate communication is a key factor for the success of an organisation. By corporate communication we mean the corporation s voice and the images it projects of itself [ ] (Argenti & Forman, 2002, p. 4). According to Argenti and Forman (2002, p. 4), corporate reputation, corporate advertising and advocacy, employee communications, investor relations, government relations, media management, and crisis communications are part of corporate communication. [...]4Corporate ImageThis chapter defines corporate image and describes the image of BMW. 4.1Theory Corporate ImageCorporate image is the stakeholders perception of an organisation. According to Argenti (2009), an organisation normally has different images because it has diverse constituencies with different point of views. The corporate image comprises all the visual, verbal and behavioral elements that make up the organization. [ ]. If managed effectively, it should protect the organization against competition [ ]. (Howard, 1998, p.3). [...]

Informace o knize

Plný název Corporate Communication, Identity, Image, and Social Responsibility
Autor Carina Bernt
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 16
EAN 9783640616367
ISBN 3640616367
Libristo kód 01632870
Nakladatelství Grin Verlag
Váha 45
Rozměry 148 x 210 x 2
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet