Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Corporate Diplomacy: How Multinational Corporations Gain Organizational Legitimacy

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Corporate Diplomacy: How Multinational Corporations Gain Organizational Legitimacy Sara Marschlich
Libristo kód: 38593320
Nakladatelství Springer, Berlin, listopadu 2021
This Open-Access book investigates corporate diplomacy as a legitimation strategy of multinational c... Celý popis
? points 183 b
1 830
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
The 48 Laws of Power Robert Greene / Brožovaná
common.buy 523
TOP
Karamazov Brothers Fyodor Dostoyevsky / Brožovaná
common.buy 108
TOP
The Dragon Republic R. F. Kuang / Brožovaná
common.buy 286
TOP
Dorohedoro, Vol. 1 Q Hayashida / Brožovaná
common.buy 346
TOP
Hobbit John Ronald Reuel Tolkien / Brožovaná
common.buy 249
Mastering GUI Programming with Python Alan D. Moore / Brožovaná
common.buy 1 480
Dirty Diplomacy Craig Murray / Brožovaná
common.buy 605
Global Business Strategy Cornelis A. de Kluyver / Brožovaná
common.buy 880
Radical Uncertainty John Kay / Brožovaná
common.buy 358
Multinational Corporations and Host Communities PHD CHRISTI YORGURE / Pevná
common.buy 1 054
Live Kraan / Audio CD
common.buy 286
Otto Braun Erich Kuttner / Pevná
common.buy 772
Obawiam się ciebie Amane Clara / Brožovaná
common.buy 171

This Open-Access book investigates corporate diplomacy as a legitimation strategy of multinational companies in the United Arab Emirates. The author applies a neo-institutional public relations perspective, according to which societal expectations significantly shape corporate diplomacy communication. Using a multi-method research design, the author shows how corporate diplomacy is used in the host country, what role local media coverage and relationship management fulfill, and what effects corporate diplomacy has on corporate legitimacy in the host country community, i.e., UAE residents. The findings provide substantial insights into how multinational corporations seek legitimacy through corporate diplomacy and demonstrate how these efforts and the legitimation of corporations are affected by the media and the host country's public.

Informace o knize

Plný název Corporate Diplomacy: How Multinational Corporations Gain Organizational Legitimacy
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2022
Počet stran 212
EAN 9783658368173
Libristo kód 38593320
Nakladatelství Springer, Berlin
Váha 306
Rozměry 148 x 210 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet