Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Corporate Identity and Crisis Response Strategies

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Corporate Identity and Crisis Response Strategies Olga Bloch
Libristo kód: 02725228
Nakladatelství Springer Fachmedien Wiesbaden, června 2014
The history of crisis management shows that companies embark on particular strategies in response to... Celý popis
? points 154 b
1 542
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
One Piece, Vol. 49 Eiichiro Oda / Brožovaná
common.buy 204
Heritage Reader Graham Fairclough / Brožovaná
common.buy 1 954
Netzkarte Sten Nadolny / Brožovaná
common.buy 280
Psalms Karen Lee-Thorp / Brožovaná
common.buy 228
Fool's Tale Nicole Galland / Brožovaná
common.buy 390
Voice from China An CHEN / Pevná
common.buy 6 034
Comte de Monte-Christo.Partie 2 Alexandre Dumas / Brožovaná
common.buy 491
Erich Kotte (1886-1961) Andreas P. Seidel / Pevná
common.buy 3 698
Fifty Major Thinkers on Education Liora Bresler / Brožovaná
common.buy 948
Aktiengesetz / §§ 76-91 Heribert Hirte / Pevná
common.buy 9 293
Letters To Young Ladies L. H. Sigourney / Brožovaná
common.buy 543
Fault Tolerance for High-Performance Applications Carlo Bertolli / Brožovaná
common.buy 1 984

The history of crisis management shows that companies embark on particular strategies in response to crisis. So why are some companies crisis communication strategies successful, while others are not? The purpose of this book is to broaden the existing knowledge of crisis response strategies by focusing on corporate identity as one of the factors that is most likely to influence their choice. Drawing upon insights from the sensemaking and chaos theories, as well as traditional and alternative, non-European, approaches to strategy formation, Olga Bloch contends that there is a reciprocal relationship between corporate identity and crisis response strategies. This relationship is examined on the example of Toyota Motor Corporation s communication in response to a crisis caused by a series of recalls of its vehicles in 2009-2010.

Informace o knize

Plný název Corporate Identity and Crisis Response Strategies
Autor Olga Bloch
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 301
EAN 9783658062217
ISBN 3658062215
Libristo kód 02725228
Váha 4198
Rozměry 148 x 210 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet