Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Corporate Transformation

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Corporate Transformation Alessandro Sinatra
Libristo kód: 01398446
Nakladatelství Springer, září 1997
How does a firm anticipate and respond to changes which occur in its environment? What is involved i... Celý popis
? points 509 b
5 094
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Scottish Prisoner Diana Gabaldon / Brožovaná
common.buy 316
Černá Jiří Staněk / Brožovaná
common.buy 108
Elf ist freundlich und Fünf ist laut Daniel Tammet / Brožovaná
common.buy 277
Best New Games Dale Le Fevre / Brožovaná
common.buy 851
Love and Louis XIV Antonia Fraser / Brožovaná
common.buy 606
Autonomic and Trusted Computing Juan González Nieto / Brožovaná
common.buy 1 681
Dark Destiny Jeanne Treat / Brožovaná
common.buy 567
Agent-Based Computational Sociology Flaminio Squazzoni / Pevná
common.buy 2 452
Children on the Hill Michael Deakin / Brožovaná
common.buy 169
BioMEMS and Biomedical Nanotechnology Mauro Ferrari / Pevná
common.buy 8 383
Confessions of a Scoundrel Karen Hawkins / Brožovaná
common.buy 210

How does a firm anticipate and respond to changes which occur in its environment? What is involved in planning and implementing a business strategy which allows a company over time, and under different conditions, to maintain and improve upon previous success? §Corporate Transformation presents ten case studies of ten different international firms and their individual approaches to the problem of strategic change. Furthermore, these empirical studies are complemented by ten chapters of analysis, which aim to develop a general framework for discussing strategy development and implementation. §Several themes emerge from this collection, including: the meaning of strategic vision; the relationship of such vision to particular and distinctive firm competencies; organizational learning as a source of information; and the phenomenon of corporate renewal.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet