Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Couponing im Direktvertrieb

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Pevná
Kniha Couponing im Direktvertrieb Christian Schwalbe
Libristo kód: 01801713
Nakladatelství Books on Demand, listopadu 2009
Seit Fall des Rabattgesetzes Anfang des Jahrtausends eröffnen sich der gesamten Handels- und Vertrie... Celý popis
? points 88 b
883
Skladem u dodavatele Odesíláme za 11-13 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Malbone Thomas Wentworth Higginson / Brožovaná
common.buy 673

Seit Fall des Rabattgesetzes Anfang des Jahrtausends eröffnen sich der gesamten Handels- und Vertriebswelt neue und kreative Möglichkeiten der Verkaufsförderung. Couponing zählt als mächtiges Instrument dazu. Doch was in den USA schon selbstverständlich ist, wird hierzulande immer noch nicht konsequent genutzt und umgesetzt. Besonders im B2B Bereich gibt es noch so gut wie keine Erfahrungswerte mit Couponing-Konzepten. Dieses Buch behandelt fundiert alle wesentlichen Schritte der Konzeption eines Couponing-Systems. Zusätzlich wird, anhand einer sehr praxisnahen Case-Study, ein Versuchsaufbau für eine Testimplementierung geliefert.Dieses Buch richtet sich an Praktiker, Unternehmer, Studenten und Marketinginteressierte.

Informace o knize

Plný název Couponing im Direktvertrieb
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2010
Počet stran 116
EAN 9783839163405
Libristo kód 01801713
Nakladatelství Books on Demand
Váha 288
Rozměry 148 x 210 x 10
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet