Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Creating Sustainable Customer Value

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Creating Sustainable Customer Value Martin D Pallante Ph D
Libristo kód: 08585052
Nakladatelství AuthorHouse, dubna 2010
Creating Sustainable Customer Value...The Positive Power of Strategic Management" is the culmination... Celý popis
? points 71 b
707
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Der Schaumlöffel C. -P. Jolyot de Crébillon / Brožovaná
common.buy 832
Avaliacao de acoes e resultados de gestao da tecnologia Ribeiro Machado Luiz Claudio / Brožovaná
common.buy 2 192
Abracadabra! Milo Moonlight / Brožovaná
common.buy 190
Afropolitanism and the Black Blogosphere Christelle Kedi / Brožovaná
common.buy 561
Altar of Influence Jacob Cooper / Brožovaná
common.buy 478
Dreams, A Portal to the Source Sylvia Brinton Perera / Brožovaná
common.buy 1 701
DUBAI VILLAS VARIOUS / Pevná
common.buy 681

Creating Sustainable Customer Value...The Positive Power of Strategic Management" is the culmination of 40 years of experience leading people and managing enterprises and projects. The author, Dr. Martin D. Pallante, spent more than 40 years in senior posi

Informace o knize

Plný název Creating Sustainable Customer Value
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2010
Počet stran 172
EAN 9781449089511
ISBN 9781449089511
Libristo kód 08585052
Nakladatelství AuthorHouse
Váha 411
Rozměry 152 x 229 x 14
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet