Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Cross-Selling

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Cross-Selling Sina Böhler
Libristo kód: 21126862
Nakladatelství Springer Gabler, února 2019
Sina Böhler konzeptualisiert einen Ansatz zur Messung der Cross-Buying-Intensität von Kunden, der de... Celý popis
? points 213 b
2 126
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Scarlet Letter Nataniel Hawthorne / Brožovaná
common.buy 223
TOP Připravujeme
Yu-Gi-Oh!: Duelist, Vol. 8 Kazuki Takahashi / Brožovaná
common.buy 222
Sekta Mariette Lindstein / Pevná
common.buy 359
Pandémia hoaxov autorov Kolektív / Pevná
common.buy 318
Piri 2 / List
common.buy 363
Demon Slayer 4 Burkhard Höfler / Brožovaná
common.buy 250
Thrasher Thrasher Magazine / Brožovaná
common.buy 567
Make Your Own Manga Erwin Prasetya / Brožovaná
common.buy 320
Digital Selling Grant Leboff / Brožovaná
common.buy 746
Recruited: Tom Clancy's the Division Amanda Dolan / Digital
common.buy 1 234
Up- Und Cross-Selling Tanja Hartwig genannt Harbsmeier / Brožovaná
common.buy 1 235
Cross Selling Potenziale Julian Grießl / Brožovaná
common.buy 1 242
Cross-Selling Financial Services Clifton Warren / Brožovaná
common.buy 523

Sina Böhler konzeptualisiert einen Ansatz zur Messung der Cross-Buying-Intensität von Kunden, der deren Mehrdimensionalität berücksichtigt und untersucht in zwei empirischen Studien die Erfolgsmessung und die Einflussfaktoren von Cross-Selling. Darüber hinaus werden verschiedene Konfigurationen organisationaler Strukturen und Steuerungsinstrumente sowie deren Cross-Selling-Einfluss analysiert. Abschließend leitet die Autorin klare Handlungsempfehlungen für die Unternehmenspraxis ab. Das Institut für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU) wurde 1999 an der Universität Mannheim neu konstituiert. Es versteht sich als Plattform für anwendungsorientierte Forschung sowie als Forum des Dialogs zwischen Wissenschaft und Praxis. Ziel dieser Schriftenreihe ist es, wissenschaftliche Erkenntnisse zu publizieren, die für die marktorientierte Unternehmensführung von Bedeutung sind.

Informace o knize

Plný název Cross-Selling
Autor Sina Böhler
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2019
Počet stran 156
EAN 9783658252113
Libristo kód 21126862
Nakladatelství Springer Gabler
Váha 218
Rozměry 148 x 210 x 10
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet