Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Cultural Differences in the Perception of Brand Personalities

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Cultural Differences in the Perception of Brand Personalities Martin Pydde
Libristo kód: 05278997
Nakladatelství Grin Publishing, května 2009
Master's Thesis from the year 2008 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communic... Celý popis
? points 152 b
1 518
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Origins of Citizenship in Ancient Athens Philip Brook Manville / Brožovaná
common.buy 1 461
Gefahr und Begierde, 1 Blu-ray Tim Squyres / Blu-ray
common.buy 349
International Politics in the Atomic Age John H. Herz / Brožovaná
common.buy 1 678
Achtsamkeit, 2 Audio-CDs Martin Bohus / Audio CD
common.buy 537
Micmacs - Uns gehört Paris!, 1 DVD Jean-Pierre Jeunet / DVD
common.buy 337
Modifications of Einstein's Theory of Gravity at Large Distances Eleftherios Papantonopoulos / Brožovaná
common.buy 3 907
Essence of Anthropology, International Edition William Haviland / Brožovaná
common.buy 2 276
Managing New Industry Creation Thomas P. Murtha / Pevná
common.buy 1 466
Magic Flute 2 Flutes Wolfgang Amadeus Mozart / Kniha
common.buy 480

Master's Thesis from the year 2008 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, grade: 2,0, European University Viadrina Frankfurt (Oder), language: English, abstract: Anthropomorphization happens whenever human characteristics are imputed to in-animate objects. This aptitude is observable in all cultures because it simplifies the interaction with nonliving objects (Fournier 1998, p.344). In search for ways to en-courage lasting costumer relationships the brand personality concept becomes a more prominent anthropomorphization in marketing. Brand personality is: the set of hu-man characteristics associated with a brand (Aaker 1997, p. 347).Aaker s brand personality scale was chosen for the purpose of this paper to create and analyze an online survey among Polish and German people in order to assess cultural differences in the perception of brand personalities.

Informace o knize

Plný název Cultural Differences in the Perception of Brand Personalities
Autor Martin Pydde
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 72
EAN 9783640335190
ISBN 3640335198
Libristo kód 05278997
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 104
Rozměry 148 x 210 x 4
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet