Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Cultural Paradigms and Consumer Behavior towards Iconic Festivals

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Cultural Paradigms and Consumer Behavior towards Iconic Festivals Raja Irfan Sabir
Libristo kód: 02963057
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, března 2016
The mean of this study to the awareness of non-Islamic festivals is Islamic Republic of Pakistan. Th... Celý popis
? points 91 b
908
Skladem u dodavatele Odesíláme za 8-10 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Léčení Andělů, Archandělů a Mistrů v praxi Petra Schneider / Brožovaná
common.buy 200
Fotos nach Rezept Benjamin Jaworskyj / Brožovaná
common.buy 643
80 měst ČR / binding.
common.buy 1 128
Managing Projects in the Real World Melanie McBride / Brožovaná
common.buy 880
Připravujeme
Einwanderung, Geschlecht, Zukunft? Ilse Lenz / Brožovaná
common.buy 355

The mean of this study to the awareness of non-Islamic festivals is Islamic Republic of Pakistan. This study explains the history of Pakistan and history of festivals that are celebrated in Pakistan. This research is qualitative in nature we found all results based on Quran verses and Hades. Our findings show some festivals that are not synchronize of Islam but still celebrate in Pakistan. The plan of this study to find out the importance of respect to other's religion by using all prominent rules of respective religions and scared verses of respective religion. We reached at conclusion that love respect and humanity is part of all religions. The aim of this study is to discuss the history of kite flying in indo-Pak sub continent based on news reports and explore the festival causes and human loses bear by the Pakistan. We collect the data and analysis with the help of news reports. Propose of this study to investigate the consumer behavior towards the iconic festival in Islamic Republic of Pakistan. How these festivals diffuse in Pakistan? Study gathers the information through semi-structured interview with 25 respondents. NVivo used to analyze the result.

Informace o knize

Plný název Cultural Paradigms and Consumer Behavior towards Iconic Festivals
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 80
EAN 9783659850967
Libristo kód 02963057
Váha 137
Rozměry 150 x 220 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet